Regulamin
Organizacji wycieczek i wyjazdów
Uniwersytetu Trzeciego Wieku
w Czarnkowie
1. Zapisy na wycieczki i wyjazdy są dokonywane podczas zebrań , na dyżurach i i drogą meilową.
2. Wpłaty na wycieczkę będą określane przez organizatora wycieczki : wysokość wpłat lub wysokość rat.
3. W każdym wyjeździe są zarezerwowane miejsca dla członków zarządu i rzecznika prasowego stowarzyszenia.
4. W zapisach na wycieczkę mają pierwszeństwo osoby, które angażują się w działalność na rzecz stowarzyszenia.
5. Uczestniczyć w wyjeździe mogą osoby, które mają opłacone składki sememstralne i opłaconą należność za udział w zajęciach.
6. Przy zapisach pobierana jest opłata wstępna – zaliczka w kwocie 50 zł.
7. Przy organizacji każdego wyjazdu tworzy się listę rezerwową , osobny z listy rezerwowej uzupełniają stan osobowy wyciecki w kolejności zapisów.
8. W przypadkach losowych, gdy uczestnik zrezygnuje z wycieczki zaliczka na poczet wyjazdu jest zwracana. W innych przypadkach uczestnik winien znaleźć osobę na swoje miejsce i uregulować warunki płatności.
9. Jeżeli uczestnik nie poinformuje na 3 dni przed realizacją wycieczki o rezygnacji z wyjazdu, przepada zaliczka na rzecz organizacji wycieczki.
10. W wyjazdach jednodniowych ustala się , że jeżeli zdarzy się sytuacja losowa np. nagłe zachorowanie na 2 dni przed wyjazdem, opłata wpisowa przepada.
11. Numer konta na organizację wycieczek będzie podawany każdorazowo podczas zapisów.